tisdag 21 september 2010

Bloggoskuld

Det sägs att en lockande rubrik är A och O för att få läsarna intresserade. Jag vet inte vad ni som läsare anser, men rubriken är enligt mig lite lockande (utmanande?). Varför?

Den här bloggen är alltså skapad som en del av en kurs i politisk teologi, vid Åbo Akademi. Och ja, det är alltså min första gång jag bloggar! Trodde den dagen aldrig skulle komma!

Jag tror att kursen kommer att bli intressant! Jag tror att jag kommer att lära mig massor, och kanske t.o.m. utvecklas något. Vidare tror jag att det kommer att vara många intressanta diskussioner, debatter, meningsskiljaktligheter, m.m., och att bloggande, som en del av kursen kommer att vara intressant! Men jag tror det får vara bra för tillfället, och att fortsättning följer: ´Tabula rasa´, ´det oskrivna bladet´, är inte mera orörd!

På återhörande,
// Daniel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar